dilluns, 7 de juliol del 2014

Els jocs de la fam: en flames.

Aquesta recomanació la comence contan-vos la meua própia experiencia llegint aquest llibre. Quan vaig acabar el primer llibre d'aquesta trilogia vaig necessitar llegir aquest, vaig comenzar-ho, i em vaig enganxar i ja l'he acabat. Volía dir que es un dels millors llibres que he llegit mai (igual que el primer) si no es el millor. Aquest es el meu resum, espere que siga  suficient per a que vos animeu a llegir aquest magnific llibre. 

Katniss Everdeen es troba, com cada dia normel, al bosc. Com? Ha sobrevivit del jocs de la fam. Encara que acò te que significar tranquilitat per a tota la vida, Katniss no heu te clar. Per què? Un dels seus actes per salvar al seu company Peeta va significar en alguns districtes, una acte de revolució. Katniss te que convencer de que no va ser un acte de revolució si no d'amor Peeta, encara que no es veritat, per salvar la seua pròpia vida. El capitoli vol venjança y... pasaran moltes coses que no agradaran als districtes. Ara només puc dir: 
"RECORDA QUI ES EL VERDADER ENEMIC" 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada