divendres, 20 de juny del 2014

Els jocs de la fam

Ja tenia ganes de comentar aquest llibre,  un dels meus llibres favorits si no es el favorit. Vaig vore la pel:lícula per casualitat i va acabar sent la meua pelicula favorita. Vaig voler llegir el llibre de seguida i així ho vaig fer. Ara, ja ha acabat de llegir, només volía dir que, per favor, si teniu l'opurtinitat, llegirvos aquest llibre. No vaig a enrotllarme més, ací vos deixe el meu resum:

Panem. Així s'anomena. Així s'anomena aquest territori dividit en 13 parts, 12 districtes i el Capitoli.  Ací es on cada any es celebren els Jocs de la Fam.Un aconteiment que el Capitoli celebra per pròpia venjança. Un aconteiment on 24 xics i xiques ( un xic i una xica de cada districte) lluiten fins la mort, fins que, només queda un.
Tot comença quan Katniss Everdeen es presenta voluntaria per ocupar el lloc de la seua germana als jocs, on junt al xic Peeta Melark, lluitaran per sobreviure,  i on ocorren coses que no agradaran al capitoli. Se prendran aquesta actes com al signe d'una nova revolució? No heu sabem l'únic que podem dir és:

"¡FELICES JUEGOS DEL HAMBRE, Y QUE LA SUERTE ESTE SIEMPRE DE VUESTRA PARTE! " 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada