dijous, 7 d’agost del 2014

Bajo la misma estrella

Aquest llibre vaig llegir-ho per recomanacions de molta gent. Vaig començar a llegir-ho. I tres dies després, el vaig acabar. Crec que no tinc res més a dir, ací vos deixe el meu resum, i, si vos agraden les novel:les romàntiques, aquest es el vostre llibre:

Hazel és una xica de 17 anys que pateix un greu càncer. Com que Hazel no entén que encara en el càncer, pot portar una vida lo suficientment normal, sa mare decideix portar-la a un grup de suport, on coneix a Gus. Gus descrobeix, que a Hazel lo que més li agradaría en el món, es conèixer l'autos d'un llibre el qual s'ha llegit milions de vegades. En aquell viatge tan meravellos, encara que en algunes deficultats (pateixen els dos càncer, i ell només te una cama) s'enamoren del tot i viuen els millors dies de la seua vida, fins que a Gus li sorgeix un problema mol important que, si sou  sensibles, i si no, vos farà plorar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada