dimarts, 15 d’abril del 2014

L'encant de l'Oscuritat

Encara que és el segon de la seua colecció es el que més m'ha agradat si deixe el resum:

Des que el Terrible 21 lliurar l'última batalla en Fairy Oak, els xiquets no poden anar al carrer per precaució, sobretot dues nenes bessones: Pervinca, la bruixa de la Foscor i Vainilla, bruixa de la Llum. L'enemic les vol a elles per això no poden sortir sense l'ajuda de la seva fada mainadera Feli. D'aquí a unes dies torna l'enemic amb els seus aliats i amenacen la vall. Pervinca, Vainilla i els seus amics Grisam i Flox fugen deixant als altres. Quan acaba la batalla tots tornen menys Pervinca, però arriba Pervinca sana i estàlvia a casa.
Portada del llibre

2 comentaris:

  1. Hola, m'han agradat totes les teues descripcions pero esta per a mi es especial perque has fet que recorde els dies de quan jo era una mica més xicoteta i em vaig llegir tota la col.lecció emocionada. GRACIES.
    SIGNAT: Keep Calm and be a reader

    ResponElimina
  2. Gràcies!!! M'alegre de que te agradee XD

    ResponElimina